Promote Facebook Page dengan Percuma

3:57:00 PTG

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Seperti tajuk yang tertera di atas, aku akan promote FB Page dengan PERCUMA melalui Blog dan FB aku. Selain itu menggunakan FB aku, aku akan promote kan ke beberapa group.

Kalau korang berminat, boleh komen terus dekat bawah ni atau hantar email ke opineneon@gmail.com dengan TAJUK : PROMOTE FREE ( senang aku nak cari).

Aku nak korang bagi detail dan link ke FB Page korang dan kalau perniagaan aku nak yang berdaftar sahaja. Aku tapis baru aku promote. Takot2 ada yang menganiaya orang pulak, kang korang dok pakat cari aku plak. huhu


Okay lah, adios.

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Cara Hasilkan Mashed Potatoes Yang Gebu Dan 'Creamy'

Cara Paling Senang Dan Cepat Untuk Buat Cheesy Wedges Sendiri