Terima kasih

10:27:00 PG

Ehmm..



Rasa nak marah pulak.

Bila orang tanya aku, "dah berterima kasih ke pada si polan?"

Ehm..Aku dah nak masuk 30 tahun.
Kau ingat mak bapak aku tak ajar ke??
Macam mana nak berterima kasih.

Tahu la dia berharta, bagi macam2, tapi bagus sangat ke kau layan aku macam tu??

Aku nak tengok, susah nanti kau cari dia yang kaya atau aku yang tak berduit ni.

Adios.

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!