Terima kasih

10:27:00 PG

Ehmm..



Rasa nak marah pulak.

Bila orang tanya aku, "dah berterima kasih ke pada si polan?"

Ehm..Aku dah nak masuk 30 tahun.
Kau ingat mak bapak aku tak ajar ke??
Macam mana nak berterima kasih.

Tahu la dia berharta, bagi macam2, tapi bagus sangat ke kau layan aku macam tu??

Aku nak tengok, susah nanti kau cari dia yang kaya atau aku yang tak berduit ni.

Adios.

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could