Apa yang aku tak suka dengan Cerita Seram bahasa Malaysia

2:02:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Straight to the point

Apa yang aku tak suka dengan cerita seram berbahasa Malaysia?
Suka sangat menjerit, kadang2 yang aku terkejut bukan sebab cerita tu seram ke apa. Tapi sebab menjerit.

Cuba kau tengok cerita seram lain, terkejut sebab unsur suspens bukan menjerit. Rosak mood seram aku.

Point kedua, ya Allah ini memang stress. Cakap tu tak jelas, audio masalah,  sampaikan aku confuse dia ni cakap apa. Nak tengok cerita seram mesti aku pasang subtitle. Sebab aku meluat tak faham apa yang dicakap.

Tolong lah ya, nak orang tengok cerita kau, improve dulu. Jangan buat halai balai, pastu cakap, macam mana industri perfileman ( entah betul ke tak aku eja) nak maju. Orang Malaysia tak support filem sendiri.
Phuiihh.

Adios

You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

[VIDEO] Menjerit Sambil Lempar Barang – Ini Reaksi Zizan Bila Nampak Lembaga

Bakal Menyambut Zuriat Pertama? 5 Topik Hangat Para Ibu Ini Pasti Buat Anda Dilema!