Peel-off Floral Mask [Review Product]

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Okay, ini review mengenai produk syarikat Dian Pixy. Dengar kata bagus, bagus sangatkah??
Iklan ini TIDAK BERBAYAR okay, sebabnya aku beli sendiri.
Berapa bintang aku bagi? 4 bintang !! Hehe
Best gilerrrr kentang, nak habaq kat hampa semua. Pasaipa?

Cerita dia macam ni....
Muka aku ni tetiba timbul jerawat nanah tu, tak pernah2 aku ada jerawat tiba2 ada jerawat macam tu. Sadis gila.
Dah la tinggal parut. Aku syak dengan 1 supplement yang aku makan, sebab start makan tu dah jadi berjerawat dekat muka dan badan. Tak kan skin care kot. Aku mana pakai pencuci muka kat badan. Tak tau la kalau korang pakai kat badan.

Ehh.. berbalik pada cerita.
Asal jerawat aku nak naik, aku terus pakai mask ni. Tadaaa... after buang mask ni, kopek2..rasa fresh gila. Pastu kan, jerawat yang acah acah hebat tadi, kecut habaq mai. Fuyoo!!
Tapi yang menjadi masalahnya, kenapa diorang nak hentikan penjualan Floral Mask ni. Aku nak beli kat siapa nanti, ohh tidak....

Adios.
Malas tulis banyak2 sebab aku pemalas.