PENJUAL MUNAFIE

11:03:00 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera

MUNAFIE tu apa? Munafie bukan munafik tau. Munafie Slimming Pant. Produk yang sangat laris dipasaran Jepun, sebabnya boleh buat kan kita nampak kurus, sembunyi sikit buncit korang tu.
Sekarang dah hot gila kat Malaysia. Iyelah, kang bila pakai baju kurung segan lah nampak buncit, ye tak?





So, mana nak dapatkan? Aku senaraikan beberapa seller untuk Produk Munafie ni, boleh PM diorang survey harga ya. Munafie ni kalau tak silap aku ada gred. So, pepandai lah korang ya.

1. Fathhiyah Ishaini
2. Ainul Mardhiah
3. FAtin NaJihah
4. Eyeda Miera
5. Sn Amalina
6. Samsiah Abdul Rahman
7. Fizah Ramli
8. Danish Sue
9. Khairul Eyo

Ini antara seller nya ya. Korang berminat, boleh klik mana-mana nama di ats. Semua link FB.

Okay. Adios.



You Might Also Like

0 Pendapat

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

23 Nightmarish Things About Piano Classes That Still Haunt Us Today

14 Annoying Pranks Our Older Siblings Played On Us Just Because They Could