Survey Berbayar

Assalamualaikum
Salam sejahtera



Hari ni aku nak kongsi dengan korang website untuk Survey Berbayar. So, sambil2 korang guna internet tu, korang boleh jawab survey dan yang best partnya , korang akan dibayar.

Aku bukan main promote je tau, aku dah guna hampir 2 tahun lebih, dan dah dibayar sebanyak 6 kali.
Sekali cash out adalah USD6.25, so bermakna aku dah dapat sebanyak USD6.25X 6 = USD37.5.
Sikit ke? At least dapat duit kan, bukan sampai berejam korang mengadap survey ni, tak sampai 1 jam pun tau. Lagipun ni kira part-time aku, bosan2 baru buka website MOBROG ni.

Itu dalam USD tau, untuk hari ni aku check USD 37.5 tu convert dalam RM adalah RM152.69.

Tak rugi pun korang cuba jawab, asalkan jujur, sebab dia ada screening dulu sebelum korang jawab, soalan dia pun mudah-mudah. Boleh pilih Bahasa Malaysia , English dan sebagainya.

Kalau korang berminat, boleh klik sahaja MOBROG yang aku dah boldkan ni, so, mudah kan. Apa-apa pertanyaan, korang boleh drop je kat komen, tanya terus, inshaAllah, kalau aku boleh jawab aku aku jawab, okay.

Sekian itu sahaja, kalau ada sesiapa yang ada cadangan website survey yang lain boleh komen juga, actually banyak website lain yang aku dah sign in, tapi antara top yang aku suka MOBROG sebab mudah, soalan dia tak panjang sangat, dan boleh kata kebanyakan yang aku jawab semuanya lepas dan dapat rewards.

Untuk Paid Survey yang lain, inshaAllah ada masa aku akan update lagi, okay.
Bye.