Functions

Assalamualaikum dan salam sejahtera

ini adalah nota ringkas yang aku gunakan bila mengajar anak murid aku,
so aku nak kongsi dengan sesiapa yang memerlukan.
aku buat dalam bentuk image, senang sikit nak rujuk.


kalau nak dalam Microsoft Word, bagitau aku.
*gambar dari buku reference.


kalau ada persoalan mengenai tajuk ni, boleh bertanya dengan komen kat bawah tu,
insha Allah aku cuba jawab kalau boleh.
terutamanya dekat adik-adik yang nak hampir dengan SPM tak lama lagi.
Percubaan SPM pun hampir dekat, ye dak?

so, pesanan dari gue,
sila rajin-rajin kan diri anda untuk buat latihan.
jangan merujuk hanya kepada satu buku
untuk nota ringkas aku, please refer jugak dengan nota lain.
if adik-adik tengok ada salah kat note ni, sila-sila la tegur.
kadang-kadang tak perasan.
adios amigos