Make Up Removal Yang Bagus.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ni aku nak berkongsi mengenai Make Up Removal yang terbaik yang aku pernah jumpa.
Maybe ada yang lagi bagus, boleh la kita berkongsi.

Waktu aku first time pakai make up, aku cuci muka pakai pembersih muka, tapi yang problemnya ialah, kalau pakai eyeliner, eyeliner susah nak keluar. Sampaikan aku ambil kapas muka, letak sikit pencuci dan gosok kat kelopak mata.
Pedih ooo. Gila kau, sabun masuk mata.

Then, aku cuba pula toner, gila siot, susah jugak nak keluar.

Nak dikatakan jodoh aku dengan Make Up Removal ni, waktu tu ada dinner, pastu bila dah habis dinner, aku pun nak cuci muka.
Aku tengok senang je senior aku bersihkan muka dia. Aku tanya dia, dia guna apa?
Dia kata, dia guna produk Mustika Ratu lemon punya.
ni gambonya.
so, aku pun try la. aku beli sari mawar.
honestly, sangat lah senang nak buang make up.
ambil kapas, letak sikit, then, sapu kat muka.
termasuk dalam mata pun, 'tak pedihkan mata'
so, apalagi, yang tak pernah try tu, sila cuba.

adios amigos.