Nak hilangkan jerawat secara semualajadi?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Korang ada masalah tak?
Masalah jerawat atau parut jerawat yang tak hilang.
Aku ada penyelesaiannya.
Kalau korang nak aku memperkenalkan Bedak Thanaka.

Bedak thanaka ni bagus sebab semulajadi, bukan bahan kimia.
Mesti ramai yang tertanya, aku pakai ke?
Aku memang pakai, dah berapa bulan dah, dan aku still lagi dengan produk Thanaka
sebagai masker aku setiap malam.

Kenapa aku pakai Thanaka?
Sebabnya, dapat kecutkan jerawat aku dalam masa yang sekejap, dan parut jerawat aku yang degil,
sekarang dah semakin hilang.

So, apa korang tunggu lagi,
cepat2 dapatkan Thanaka sebelum harganya kembali naik macam dulu.
Sekarang dah boleh dapat kan Thanaka 40g (Lime/hijau) pada harga RM15/unit.
Kalau nak lagi jimat RM24 untuk 2 unit. Ataupun Lagi2 jimat RM30 untuk 3 unit.
Apa tunggu lagi, rugi kalau tak beli sekarang NHS Easy Buying sedang membuat promosi Bedak Thanaka
sempena pembukaan kedai online mereka.

Korang berminat?
Klik page FB ini NHS Easy Buying.
ataupun terus ke blog mereka di NHS Easy Buying.

Sekian, adios amigos blogger dan readers.