Macam mana Nak Tahu Pasangan Menipu

6:59:00 PG




Assalamualaikum dan salam sejahtera


dengan sukacitanya aku amik dari google



eh, ni bukan penyataan tapi pertanyaan, aku nak tanya korang semua, terutamanya yang pernah ditipu kekasih, macam mana korang tahu yang korang di tipu?

macam mana korang nak cam perubahan yang berlaku ke atas pasangan korang?

cuba kongsi kan dengan semua,

aku pun pernah jadi juga,

> aku perasan bila dia asyik busy memanjang

> pastu ada manusia akan post selalu kat wall post dia (*fb selalu mengkantoikan orang, bagus, keep it up)

> asyik nak marah-marah aku tanpa sebab (kalau ada lelaki yang marah korang tanpa sebab, korang kena cari kenapa, maybe dia nak buat alasan untuk putus dengan korang) *ha, takut dah

okay ini olahan dari aku, atas kisah sebenar

korang pulak, ha, cepat la kongsi dengan semua, ramai nak membaca ni

terima kasih

You Might Also Like

3 Pendapat

  1. nah..aku 2-3 menjak ni bz je memanjang tapi die tuduh aku saje buat2 bz...
    terus direct aku ckp..
    KALAU DAH TAK NAK TU CAKAP JELA TAKNAK TAK PAYAH BUAT CERITA LAIN..

    and end of the story..breakup..

    BalasPadam
  2. erm..betui2. dah nampak perangai lain macam tu, pandai2 la get ready nak dengar bad news. AHAHAHA XD

    BalasPadam
  3. Han: tabah nya kau, huhu
    Cik Hujan: yeah, betul tu, cepat2 ambil balik hati kalau takut di hancurkan hati tu, :)

    BalasPadam

Komen cun-cun tau

Opie Neon. Dikuasakan oleh Blogger.

Pages

Lain-lain Blog

Nak Travel Ke Negara 4 Musim Tapi Risau Cara Jaga Kulit Muka? 9 Tips Ni Mungkin Boleh Bantu

Malaysian Parents Admit The Lies They Tell Their Kids To Make Them Poop