Kenapa tak guna nama betul?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah, aku bersyukur sangat-sangat kerana blog aku masih dikunjungi.
Blog ni pun salah satu sumber jana wang aku. Ewah..

urm.. berbalik kepada tajuk yang aku da stated kat atas..
Kenapa aku tak guna nama real aku?
why????
Bukannya apa, banyak faktor aku perlu pertimbangkan kalau nak release blog ni atas nama aku.
Privacy salah satunya.

Dulu aku ada sebuah blog, aku rasa blog tu sangat berjaya di sebabkan ramai followers, dan ramai yang singgah. Tapi nak buat macam mana, mesti ada haters.
Allah je tau. Lagipun dia memang tak suka aku dalam realiti sekalipun. Fitnah memang berlambak dalam blog dia. Tapi alhamdulillah.. maybe sekarang dia dah berubah. Tapi apapun aku still tak nak berikan nama real aku. Insha Allah,mungkin suatu hati nanti aku akan guna nama aku.
Sapa yang tau kan?

Aku nak minta maaf if ada salah silap aku kat sesiapa sahaja. Samada secara fizikal atau mental.Kadang-kadang kita tak sedar.

Sekian sahaja.
Adiis amigos.
If nak beli bedak tanaka, boleh klik kat tab menu di atas.