Apa itu CashBack ShopBack?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Hari ni, aku nak perkenalkan satu aplikasi cashback oleh SHOPBACK
'Apa benda pula, ShopBack ni, tadi kata cashback? '
Jangan pening-pening, meh aku nak cerita.

Selalunya kalau korang beli dari Shopee atau Lazada korang dapat apa-apa tak selain dari voucher dari dorang sendiri?
Dengan ShopBack ni korang boleh dapatkan balik duit korang yang korang belanjakan dekat online shopping.
Best kan?

Contohnya korang suka beli baju online dari COTTON ON, korang boleh dapat kan balik pulangan duit korang hampir 5%.

Andaikata, korang belanja RM 100 dekat COTTON ON, kalau korang menggunakan aplikasi SHOPBACK, korang boleh dapat balik duit korang hampir RM5! Hebat tak?

Nak guna kan aplikasi SHOPBACK ni mudah sahaja, just klik link SHOPBACK ni , dan korang sign up, dan isi details korang yang diperlukan.

Lepas tu bila korang rasa nak shopping dari Shopee, korang search Shopee dekat aplikasi SHOPBACK, korang teruskan shopping korang, dengan syarat melalui akaun SHOPBACK korang.
Tak boleh direct dari Shopee, sebab nanti diorang nak detect macam mana kan?

Just klik SHOPBACK
Then, search
Kemudian terus membeli dari aplikasi SHOPBACK.

Mudah kan? Andai kata korang rasa, eiii, tak faham lah, korang boleh lah komen kat bawah ni, tanya apa yang korang nak tanya, nanti aku reply okay. kalau nak emailkan pun boleh just tulis dekat title email SHOPBACK. Kalau email aku alert sikit, blog ni aku tak perasan komen.

Okay itu sahaja.

Adios