Free Sample LIBRESSE 2019

Assalamualaikum dan salam sejahtera




Malam-malam ni macam biasa la kerja aku mengugel je makanan yang boleh buat aku terliur. Yelah kan, dah tak da kerja. Okay berbalik kepada tajuk hari ini, sebenarnya ada yang bertanya aku mana aku dapat sample di komen SENKA, untuk SENKA minta maaf, sebab diorang dah tak buat pemberian sample, awal-awal tu mungkin masa pengenalan diorang.
So, untuk mengubat luka hati korang, hari ni aku nak share dengan korang berkenaan sample LIBRESSE Ngam-Ngam Fit.

Amenda Libresse tu?
Libresse tu tuala wanita okay, produk yang direka khas untuk wanita, bukan lelaki mahupun aww aww.
Libresse ni banyak range, yang aku dapat adalah GREEN TEA RANGE (Kawalan Bau).

Maxi Non Wings
Maxi Night Wings + Slim Longer & Wider Liner

Nanti korang boleh request nak yang mana, just bagi korang punya detail pada link LIBRESSE. Yang dah dapat jangan lupa komen tau.
Cepat-cepat, jangan lambat takut nyesal, huhu

Ni aku sertakan gambar, kang aku tak bagi korang tak caya.


Adios.